SEO: posiciona la teva marca

SEO



Les pàgines web començaren a optimitzar el seu contingut i a indexar-lo als buscadors durant els anys 90, tan prompte com els motors de búsqueda començaren a ser emprats per tots els usuaris d’Internet. En aquests inicis del posicionament en els buscadors online les tasques eren molt rudimentàries i la competència online no era tan important.

Però, a mesura que s’anaven indexant més i més webs als buscadors, les empreses sentiren la necessitat de “posicionar-se” per davant de la competència i que l’usuari trobés més aviat la seva marca que no pas la de la competència. Així va nàixer la necessitat de l’optimització als motors de búsqueda, un concepte emprat per primera vegada l’any 1997 per la companyia Multimedia Marketing Group.

Podem descriure el SEO o l’optimització en motors de búsqueda com un procés tècnic mitjançant el qual es configura la informació d’una web amb la finalitat de millorar el seu posicionament i visibilitat en els resultats orgànics d’un buscador. Aquesta acció s’ha convertit en la millor forma perquè els usuaris trobin una pàgina web.

Google SEOPer tant, si busques a Google, per exemple, el teu nom, la teva empresa o la teva organització i no estàs satisfet amb el resultat, o si simplement la teva marca no apareix en els resultats d’una búsqueda, ja saps que necessites preparar una campanya de SEO.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s