Xarxes Socials

Les xarxes socials són un mitjà idoni per potenciar la promoció i difusió de la marca i dels productes reduint notablement els costos i arribant a un públic molt ampli i actiu.

Tot i que a priori sembla un mitjà fàcil de portar, cal crear una estratègia als mitjans socials que sostingui el nostre pla empresarial.

La gestió i el desenvolupament adequat de les eines de comunicació a Internet, l’optimització i el posicionament digital són claus en l’èxit de qualsevol proposta comercial en l’entorn actual; per rendibilitat, per la globalització dels mercats i per la competitivitat. Actualment, l’empresa que gestiona la seva presència a les Xarxes Socials és més competitiva, és més conscient de l’oferta i de la demanda en el seu entorn d’activitat.

De mitjana, un comprador interactua amb una marca 4,3 vegades en les 48 hores prèvies a una compra, segons Google. Això significa que en els processos de decisió de compra, tant en operacions entre empreses o de consumidor final, la presencia de la marca de l’empresa, els continguts de qualitat i la seva dinamització és clau per sortir vencedor, triat, preferit.